Quote_teken_links

BANENBRANDERIJ VERZORGT MARKETING VOOR KUNSTPARK & AKOESTIVAL 

Op 8 september vindt alweer voor de zestiende keer het Woerdense Kunstpark & Akoestival plaats in het Westdampark. Banenbranderij mocht tekenen voor de volledig vernieuwde online en offline marketing. De posters in de binnenstad én de posters langs de weg werden door Banenbranderij vormgegeven, en daarnaast werd de website www.akoestival.nl gerealiseerd. Ook de website van het achterliggende bestuur (www.soapwoerden.nl) werd aangepakt: Open Podium is daaraan toegevoegd en de uitstraling is strakker, frisser en tijdlozer geworden. Het geheel sluit nu meer aan bij de sfeer van het festival zelf en van de Open Podiumsessies.

 

‘Mireille en ik zijn een jaar geleden toegetreden tot het bestuur van Stichting Open Akoestisch Podium, de drijvende kracht achter het Akoestival’, vertelt Inge Roode van Banenbranderij. ‘We kennen de leden via Drinkerij ’t Bierhuys, waar regelmatig Open Podium sessies gehouden worden. Deze sessies zijn onder andere voorspeelrondes voor de line-up van Akoestival. Ook hebben we beiden vorig jaar opgetreden op Akoestival. Mireille als percussioniste met haar band en ik als zangeres met mijn toenmalige band. We zijn dus eigenlijk van bezoeker naar artiest gegaan en daar vandaan naar sponsor en naar bestuur. Ontzettend gaaf om zo ons steentje bij te kunnen dragen aan zo’n mooi festival in Woerden!’