Quote_teken_links

BUSINESS ON THE MOVE FACILITEERT WERKPLEZIER MET NIEUW ABONNEMENT

Business on the Move heeft een nieuw abonnement geïntroduceerd: het Business Games abonnement. Hiermee faciliteert het bedrijf ondernemingen om structurele impact te maken op het beweeggebied voor medewerkers.

De nieuwe dienst biedt twaalf maanden twaalf games thuis of coronaproof op de werkvloer. Is de frequentie te veel, dan is het ook mogelijk om één keer per kwartaal de dienst af te nemen. Collega’s kunnen het met de Games tegen elkaar opnemen en gezamenlijk meedoen in een competitie met andere bedrijven. Daarbij zijn zelfs leuke prijzen te winnen. De Games zijn onderdeel van het keurmerk “Zakelijk Gezond”. ‘Net als velen om ons heen, zijn wij toe aan luchtigheid, contact en plezier met collega’s. Dit bieden wij in de vorm van een aantal laagdrempelige actieve “Business Games”’, zo laat Gert van Assen van Business on the Move weten. ‘Wij faciliteren met onze Games en collega’s werkplezier en hetgeen dat we al zo lang met elkaar moeten missen. Juist, elkaar! Dit natuurlijk conform de coronamaatregelen.’

Copijn uit Utrecht, Mossink Elektrotechniek uit Hoevelaken en Sportivate uit Amersfoort zijn een paar van de bedrijven die de Games hebben omarmd.

‘De Business Games is een mooi concept dat zorgt voor uitdaging, gezelligheid en een aangename afleiding in deze bijzondere tijd’, zegt directeur Remy de Vries van Mossink. Jelte Bakker, oprichter van Sportivate, vervolgt: ‘Het is een super laagdrempelige, speelse manier om met elkaar in verbinding te blijven. Juist nu. We blijven als bedrijf actief in beweging en stralen hierbij met trots Zakelijke Gezondheid uit.’ Tjeerd van der Schee, directeur bij Copijn, sluit af: ‘Business on the Move verzorgt op een originele en ontspannen manier aandacht voor vitaliteit binnen ons bedrijf, tijdens een bijzondere periode!’