Quote_teken_links

CULTUREEL AMERSFOORT EN CITYMARKETING LANCEREN CAMPAGNE ”WE MOGEN WEER 033” 

Het culturele hart van Amersfoort gaat weer kloppen. Maar wat mag er precies allemaal? De culturele instellingen en Citymarketing Amersfoort brengen het in kaart met de campagne “We Mogen Weer 033”, welke 29 mei van start is gegaan.

Nu de coronamaatregelen versoepeld worden, gaat ook de cultuursector geleidelijk open. Maar hoe, wanneer en onder welke voorwaarden? Om meer duidelijkheid te geven, is de gezamenlijke opstartcampagne bedacht. Via de social mediakanalen en nieuwsbrieven van alle deelnemers is de campagne groots gelanceerd.

Het initiatief is ontstaan vanuit de Growth Hacking samenwerking met de marketeers van de culturele instellingen en de citymarketeers. Deelnemers aan deze campagne zijn Mondriaanhuis, Kunsthal KAdE, De Lieve Vrouw, Bibliotheek Eemland, Flint, Dierenpark Amersfoort, Scholen in de Kunst, Flint, Holland Opera, Kultlab, Nieuwe Erven, FLUOR en Citymarketing Amersfoort.