utrecht

De genomineerden voor de Gouden Parel Utrecht 2020 zijn bekend!

Op dit moment zijn de stembussen gesloten. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens ons online live evenement op 17 december 2020. 

Marco & Rob Peek

Brother Horeca Groep

Met de oprichting van uitgaanscentrum Brothers in Bunnik op 14 februari 1997 begon het horeca-avontuur van BHG in het nachtleven.

Inmiddels is het familiebedrijf van Marco en Rob Peek uitgegroeid tot één van de snelste gestaag groeiende en gevarieerde ‘club’ die de branche kent.

Met de oprichting van uitgaanscentrum Brothers in Bunnik op 14 februari 1997 begon het horeca-avontuur van BHG in het nachtleven. Inmiddels is het familiebedrijf van Marco en Rob Peek uitgegroeid tot één van de snelste gestaag groeiende en gevarieerde ‘club’ die de branche kent.

BHG is een dynamische en ambitieuze horecaorganisatie gelegen in het hart van Nederland. De focus ligt al jaren op de exploitatie van hoogwaardige horecabedrijven in de omgeving van Utrecht. Maar de laatste jaren krijgen ook buiten deze regio restaurants, evenementenlocaties en andere eet- en/of feestgelegenheden de aandacht.

Het BHG-recept vertaalt zich in een hoge mate van bevlogenheid, hartelijkheid en gastvrijheid. Daarnaast zit het organiseren van feesten en partijen tot diep in het BHG-DNA verankerd. Deze explosie van verscheidene ingrediënten maakt dat ze in staat zijn om de ultieme belevenis te creëren voor de meest uiteenlopende doelgroepen. Alles voor een tevreden gast én opdrachtgever!

Corné van garderen

Sempergreen

Sempergreen – kweker in hart en nieren – is een organisatie die de kwaliteit van leven wil verbeteren door innovaties op het gebied van duurzaam bouwen en groen in de stad. Wereldwijd leveren zij kwaliteitsproducten voor groene daken, groene gevels en kant-en-klare bodembedekking. De ambitie is om als marktleider, samen met de klanten, de wereld een stukje groener te maken. 

Sempergreen – kweker in hart en nieren – is een organisatie die de kwaliteit van leven wil verbeteren door innovaties op het gebied van duurzaam bouwen en groen in de stad. Wereldwijd leveren zij kwaliteitsproducten voor groene daken, groene gevels en kant-en-klare bodembedekking. De ambitie is om als marktleider, samen met de klanten, de wereld een stukje groener te maken. 

Al sinds de oprichting in 1996 combineert Sempergreen liefde voor de natuur met een gezonde dosis ondernemerschap. Binnen de afdeling productontwikkeling & innovatie worden de producten uitvoerig getest. Alles met als doel om innovatieve producten te kunnen bieden, die het leven in de stad een stuk groener en aangenamer maken voor onszelf en toekomstige generaties. Het belang van de klanten staat altijd voorop!

Patrick Meutzner, Igo Trampe & Marcel van de Weerd

Trengo

Trengo is de next-generation inbox voor efficiënte communicatie. Hun motto: Werk samen, antwoord sneller en creëer indrukwekkende klantervaringen. Hun platform vormt een grote inbox van verschillende berichten waarin e-mails, telefoongesprekken, sms’jes en berichten van sociale media bijeenkomen. En vanuit die inbox kunnen de berichten worden beantwoord.

Trengo is de next-generation inbox voor efficiënte communicatie. Hun motto: Werk samen, antwoord sneller en creëer indrukwekkende klantervaringen. Hun platform vormt een grote inbox van verschillende berichten waarin e-mails, telefoongesprekken, sms’jes en berichten van sociale media bijeenkomen. En vanuit die inbox kunnen de berichten worden beantwoord.

Trengo is opgericht in 2015 door Patrick Meutzner en Marcel van de Weerd, waarna het team in 2017 officieel versterkt werd met de komst van Igo Trampe. De driekoppige directie heeft plek 10 behaald in de top 100 van de snelst groeiende bedrijven al bereikt.

De groeiambities beperken zich niet tot de landsgrenzen. Dankzij ontvangen groeikapitaal, begin 2020, wordt geïnvesteerd in een versterking van het personeelsbestand, meer marketingbudget en ontwikkeling om het product naar een hoger niveau te brengen. Dit moet de groei in Europa gaan versnellen.