Het is nog maar enkele maanden geleden dat we in OnderNamen lazen over Grit Agency. Danielle Hes en haar team hebben in de tussentijd niet stilgezeten. Er is een nieuw logo, het team is uitgebreid en samen met een externe strateeg is onderzocht wat er nodig is om de doelstellingen van Grit te behalen.
‘We bestaan nog geen jaar, maar toch werd het tijd voor een nieuw logo. Iets wat nóg beter past bij ons team en onze ambities. Dankzij Jack Waas van Keystrokes, toevallig ook lid van OnderNamen, heeft zowel ons logo als de website een upgrade gekregen’, vertelt Danielle. ‘Ons team is in augustus uitgebreid met online marketeer Liselotte Dobroschelski en sales representative Maciej Ambrozy. Ik wil groeien, ik móet groeien! Er is ontzettend veel behoefte aan goede sales representatives, bijvoorbeeld om een goede opvolging op online campagnes te waarborgen. Daar zijn we bij Grit goed in.’
In het kantoor aan de Europalaan zijn ook twee viervoeters te vinden; Tommie en Flow. ‘Wij praten de hele dag met mensen over hun vakgebied. Dan is het ontzettend fijn om tussendoor even de honden uit te laten en je hoofd leeg te maken. Een frisse neus halen werkt goed, daarna kunnen we er weer tegenaan!’