Quote_teken_links

IMPACT ON THE JOB ORGANISEERT DE WEEK VAN DE BEVLOGENHEID 

Voor de vierde keer organiseert IMPACT on the job uit Naarden in samenwerking met AFAS, Nationale Nederlanden, Effectory en D&B Eventmarketing op 18 juni het event van de Week van de Bevlogenheid in het AFAS theater in Leusden. Het thema voor deze middag dit jaar is ‘Bevlogen topteams, hoe bouw je ze en hoe hou je ze’.

 ‘Wij geloven dat bevlogenheid de motor is voor duurzaam presterende medewerkers. Helaas gaat minder dan 40% bevlogen naar zijn of haar werk. Dat is een business case voor de BV Nederland met enorme potentie want het kost de samenleving miljarden aan uitval, uitkeringen en gemiste creativiteit en productiviteit. Onze ambitie is om 80% van de Nederlandse werknemers bevlogen te krijgen in 2025. Dat doen we samen met onze partners in de Week van de Bevlogenheid’, aldus organisator Berd Warmelts.

Meer informatie over het event is terug te vinden op de website  de Week van de Bevlogenheid