Quote_teken_links

INTERIMAGE VERKOZEN TOT MERCHANDISE-PARTNER LA VUELTA HOLANDA

Het zal menig wielerfan niet ontgaan zijn; de Vuelta zal in augustus van dit jaar starten in Utrecht. Het Woerdense bedrijf Interimage is verkozen tot merchandise-partner, wat betekent dat Imerimage fanartikelen zoals shirts, zonnebrillen, pennen, shirts, fietsbellen, bandjes en bekers maakt en verkoopt voor La Vuelta Holland, de organisatie die de start van het wielerspektakel verzorgt.

Naast de merchandise verkoopt Interimage ook een Nijntje-knuffel met een shirtje van de Ronde van Spanje aan. De opbrengst van de verkoop gaat naar het Fonds Gehandicaptensport. De Vuelta is niet de eerste grote wielerronde waarvoor Interimage de fanartikelen mag verzorgen: ook bij de start van de Tour de France in Utrecht in 2015 mocht het Woerdense bedrijf hiervoor tekenen. Bij de productie van de merchandise gaat Interimage zo duurzaam mogelijk te werk. Zo is de zonnebril biologisch afbreekbaar en gemaakt van tarwestro. In het kader van duurzaamheid zullen de spullen tijdens de etappes ook niet van de reclamekaravaan worden gegooid. De spullen zijn vanaf heden te verkrijgen via de speciale webshop van Interimage.