Quote_teken_links

INTERIMAGE
ZET PUNTJES OP DE ‘I’

Waar Interimage uit Woerden altijd bezig is met de uitstraling van haar klanten, heeft de leverancier van promotionele artikelen nu ook haar eigen uitstraling flink aangepakt. ‘We zijn goed in het bedenken en leveren van unieke promotionele producten, waar men het over een paar jaar nog steeds over heeft’, vertelt Miklos Markovits. Ons doel is om de vertaalslag van hetgeen wij kunnen ook te maken naar onze online kanalen en een ieder hierin mee te nemen. Wat blijkt….dit gaat met succes, want op 4 september werden we verkozen tot  publiekswinnaar ‘Leverancier van het jaar 2019’ in de verkiezing van PromZ!’

De huisstijl van Interimage werd onder de loep genomen, waarbij de drie kernwoorden Imagine.Create.Promote. prominenter in beeld zijn gekomen. Daarnaast werd de webshop vernieuwd en is er nu ook een brandportal voor hun klanten gerealiseerd. ‘De ontwikkelingen die we hebben doorgevoerd zijn echt opgevallen’, aldus Gabriël Bom. Mind your own business, een samenwerkingspartner van OnderNamen, mocht tekenen voor het design; IQ Leads heeft de technische ‘achterkant’ van de website verzorgd en PromoCat is verantwoordelijk voor de webshop.

Inmiddels is Interimage alweer druk met het volgende topproject. Nieuwsgierig? Volg ze dan via hun social media en website en blijf op de hoogte!