Quote_teken_links

REVER INTERIEURPROJECTEN CREËERT MEDEWERKER-SERVICEPLEIN 

In het Stadskantoor in Utrecht heeft Rever Interieurprojecten uit Utrecht onlangs voor Gemeente Utrecht een nieuw medewerker-serviceplein ontworpen en gerealiseerd. De verdieping kreeg een andere functie. De bestaande inrichting voldeed daarom niet langer aan de behoeftes van gebruikers. Er is een ontwerp gemaakt waarbij het servicecenter een meer open uitstraling heeft gekregen en waarbij er duidelijke zichtlijnen en een heldere routing zijn gecreëerd. De verdieping is met het nieuwe interieur multifunctioneler en efficiënter benut, met faciliteiten voor slimmer samenwerken en ontmoeten voor alle medewerkers van de gemeente.

‘De servicebalies zijn meer toegankelijk en geven het gevoel van een reisbureau; een plek waar je even aanschuift om een vraagstuk te bespreken. Dat de gemeente trots is op Utrecht komt naar voren in de fullcolour geprinte karpetten met afbeeldingen van de Dom en van de Oude Gracht en de geplaatste items die de kernwaarden van Utrecht symboliseren.’, aldus interieurontwerper Joris Engel.  

Programmamanager Saskia Cornelissen: ‘Mooi hoe we in teamverband deze etage met zoveel mogelijk hergebruik van meubilair hebben omgevormd tot een multifunctionele, doelmatige en gastvrije werkomgeving. Een plek waar medewerkers van het Stadskantoor elkaar kunnen ontmoeten, (samen)werken en de volledige gastvrijheid van het Servicecentrum ervaren.’