fbpx
Zoeken
Onze Uitgevers
Rosanne Zijerveld-Bader
Nick van Baaren
Max Brandt

SPONSOR MEE!

Op 12 maart 2022 is het zover: dan bestaat Woerden als stad 650 jaar. Om dit te vieren worden er vanaf die datum tot en met eind oktober allerlei festiviteiten georganiseerd door de stichting Woerden 650 jaar. De organisatie hoopt er zoveel mogelijk mensen bij te kunnen betrekken.

Peter van Herk, eigenaar van HighQ in Kamerik en commissielid van Woerden 650, heeft er zin in. ‘We gaan er met de commissie, gecoördineerd door Will Stoof, alles aan doen om er een mooi feestje van te maken. Het idee is dat we op allerlei vlakken – cultureel, maatschappelijk, sport, onderwijs en met evenementen – aandacht besteden aan dit mooie jubileum. Op 12 maart beginnen we met een openingsfeest waarbij de historie en cultuur van de stad door middel van optredens voor het voetlicht te brengen. Daarna volgt er een feest op historische locaties en natuurlijk in de Woerdense horeca. Ook krijgen alle bestaande events, zoals de historische spelen en de Havendagen, een “Woerden 650-sausje”.

Het feest is voor iedereen. ‘Dat willen we heel erg duidelijk maken: het is een inclusief feest waar we alle Woerdenaren van jong tot oud bij betrekken. Het thema is “WoerdenWijs”, waarmee we willen zeggen dat Woerdenaren én Eigen én Wijs zijn. Bewoners en ondernemers zijn trots op Woerden en het is een stad waar iedereen zijn plek kan vinden. Dat willen we uitdragen.’

SPONSOR WORDEN

Op de website Woerden650.nl zijn alle details en de agenda te vinden, die langzaamaan gevuld raakt. Ook kun je je via de website aanmelden als sponsor. Er zijn vier sponsorpakketten beschikbaar: goud plus, goud, zilver en brons. ‘Ondernemers kunnen kiezen wat ze willen. Met goud plus adopteer je een compleet evenement, met de overige pakketten doneer je een geldbedrag en krijg je in ruil daarvoor exposure in de vorm van een naamsvermelding op de website, vermelding bij het openingsfeest, toegang tot de sponsortent en een sponsorbijeenkomst. We kunnen de hulp van Woerdense ondernemers goed gebruiken om er een nog groter succes van te maken. Ook de gemeente werkt mee en natuurlijk de plaatselijke horeca. We zijn ook aan het overwegen om nog iets blijvends als herinnering te realiseren, in de vorm van een beeld bijvoorbeeld. We hopen dat iedereen in Woerden er net zo naar uitkijkt als wij. Na de afgelopen anderhalf jaar is dit weer iets om veel voorpret aan te beleven!’

InterviewCommunicatie & MediaMarketingWoerden