fbpx
Zoeken
Onze Uitgevers
Rosanne Zijerveld-Bader
Nick van Baaren
Max Brandt

STICHTING LOVID-20

We hebben bizarre maanden achter de rug. Waar de ene sector overloopt van het werk, ligt in andere sectoren alles nagenoeg stil. Veel branches en bedrijven staan of komen onder druk, en niemand heeft een glazen bol en kan vertellen wanneer we weer het niveau van een economisch “gezond” Nederland bereiken. Ondernemers waren zoekende om “Groot Utrecht” weer in beweging te krijgen, en hebben daarom de stichting Lovid-20 opgericht. ‘Alles zat op slot door de pandemie, en met een groep ondernemers uit diverse branches hebben we de eerste maanden na de lockdown veelvuldig – veilig – contact gehad om te sparren en ideeën uit te wisselen’, aldus de stichting.

‘Vanuit de gedachte dat we Groot Utrecht samen weer in beweging moesten krijgen, groeiden de initiatieven en plannen, en wilden we werken aan een langdurige positieve vibe. Met #lovid_20 brengen we mensen bij elkaar om, vanuit hun eigen expertise en oplossingen, deze positieve beweging op een veilige en verantwoorde manier onder de aandacht te brengen. We laten elkaar én het platform groeien en dragen actief bij aan een aantrekkelijk Nederland.’

Al vóór de officiële aftrap in juli zijn al meer dan veertig partners aangehaakt bij de stichting Lovid-20. ‘Tijdens de openingstour merkten we dat het initiatief positief werd opgepakt, de reacties zijn overweldigend. Door de uitnodiging bij de FC Utrecht Businessclub konden we onze ambassadeurs Abdillah El Ballouti en Frans van Seumeren presenteren, en op dat moment haakten nog meer ondernemers aan.’

Verschillende media hebben het initiatief opgepikt. Zo heeft De Telegraaf zich sterk gemaakt om, in een serie verspreid over acht weken, de verhalen van ondernemers op te tekenen. Verder wappert inmiddels bij veel bedrijven en op openbare plaatsen de #lovid_20-vlag en worden de speciaal ontworpen armbandjes veelvuldig verkocht. ‘We bereiken niet alleen bedrijven, maar ook burgers, en dat is fantastisch!’

De komende maanden zullen ontbijtsessies en bijeenkomsten worden georganiseerd om elkaar te motiveren, inspireren en daadwerkelijk ondersteuning te bieden. Ook was #lovid_20 als goed doel aangemerkt van beachvolleybalevenement King of The Court, dat medio september plaatsvond in de stad Utrecht.

Ondernemers die aan willen sluiten kunnen voor €500,- partner worden van stichting Lovid-20. Partner worden betekent een bijdrage leveren aan een positief normaal, deelname aan verschillende evenementen en het vergroten van zichtbaarheid van positieve initiatieven. Bedrijven kunnen zich aanmelden via info@stichtinglovid20.nl of via www.stichtinglovid20.nl.

‘Met elkaar bouwen aan een positief normaal’

Deze partners gingen jou al voor:

Initiatiefnemers
• FysioHolland
• Brothers Horeca Groep
• Pouw Vervoer
• OnderNamen
• Vandenberg Concept, Design & Online
• Buurten Restaurants
• MKB Utrecht

Partners
• 4Net
• 706 seating Group
• Agterberg b.v.
• Ameco
• Berkulo
• Brothers Horeca
Groep
• Bidfood
• Bosman Letters
• Bus Insurance Services
• BusinessCenter.nl
• Buurten Restaurants
• DDM
• Driessen Food
• Eric Roeske
• Facility Service
• FC Utrecht
• FysioHolland
• Gezondheidspact
Utrecht
• Holtman Notarissen
• HorecaBrains
• Jacomij
• Kwalitaria
• Loxam Rental BV
• MKB Utrecht
• NBC Congrescentrum
• OnderNamen
• Pouw Vervoer
• Prins Schoonmaakdiensten
• Project O.
• Centrum voor
Bedrijfsopvolging
• Rademakers Advies
& Accountancy
• RBTuinen
• Ruelle Horeca
Consultancy
• Sportworx
• De Bruin B.V.
• The Branding Club
• THIM
• Vandenberg Concept,
Design & Online
• Fysiowebwinkel.nl
• Mountaineers
Productions

 

InterviewWoerden