fbpx
Zoeken
Onze Uitgevers
Rosanne Zijerveld-Bader
Nick van Baaren
Max Brandt

‘Wij helpen de klant met een goed gevoel op weg’

Jeroen Thiel was koud een dag aan het werk in zijn nieuwe rol als vestigingsdirecteur van Van Mossel Kia Amersfoort, toen OnderNamen hem aan het begin van de zomer samen met zijn collega’s Frank Daalhuisen en Bas Huijzer interviewde. We zijn een halfjaar verder: hoe bevalt het hem nu?

Jeroen: ‘Erg goed! Ik mag leidinggeven aan een superleuk, fris en gretig team en bovendien is Van Mossel een mooie organisatie om voor te werken. Onze vestiging is lekker dynamisch, het is nooit rustig. Daar hou ik van. We zoeken graag de samenwerking met lokale ondernemers op, zijn maatschappelijk betrokken bezig – onder andere in de vorm van sponsoring van sportclubs – én doen uiteraard van alles om onze vestiging te promoten. Daarbij is Kia als merk gigantisch in opkomst. Wij zijn het enige merk dat dit jaar een stijging heeft ingezet.’

‘We zien het als onze taak om een positieve impact te hebben op het regionale verenigingsleven’

Hoe verklaar je dat?
‘Prijs-kwaliteitverhouding, gebruik van innovatieve technieken en Van Mossel is een organisatie die heel erg actief is op alle vlakken. Wij weten allemaal wat we willen: de klant met een goed gevoel letterlijk op weg helpen. Daar gaat iedereen tot het uiterste voor. Naast de verkoop hebben we een werkplaats, die dusdanig vol is dat we uitbreiden. Per 1 november beschikken we over extra ruimte waar we twee bruggen gaan neerzetten. We breiden uit met twee monteurs en één serviceadviseur. Dat is uniek in deze tijd. De meeste organisaties moeten inkrimpen, wij gaan tegen de stroom in.’

Wat zijn de voordelen van Calveen als thuisbasis?   
‘Calveen is een ideale locatie. Ruim opgezet, heel dicht bij de snelweg, makkelijk aan te rijden én goed te vinden. McDonalds als ijkpunt, dan weet iedereen wat je bedoelt. Leuk is ook dat hier meerdere autodealers zitten, dat zorgt voor een saamhorigheidsgevoel.’

Op welke manier zorgen jullie voor impact?    
‘Door maatschappelijk betrokken te ondernemen. Wij zijn trotse hoofdsponsor en naamgever van het “Van Mossel Kia Dutch Open” tennistoernooi in Amersfoort. Ook zijn wij betrokken bij de dames 1 van waterpolovereniging ZPC, het O17 van ASC Nieuwland en tennisvereniging Hooglanderveen. We zien het als onze taak om een positieve impact te hebben op het regionale verenigingsleven.’

InterviewTransport & AutobrancheAutodealerOpbouw, onderhoud en onderdelenTransportEemvallei