Marjon Smit is intensivist en werd “wakker geschud” door een opmerking van een nieuwe collega die zei: ‘Ik ben heel wat gewend qua slapen, maar dit kan echt niet meer’. Marjon: ‘We hebben meteen actie ondernomen en contact gezocht met Hästens. Hun reactie was onbetaalbaar!’
Het team van de Hästens Store Utrecht begrijpt als geen ander hoe belangrijk slapen is. Monique Barrée is winkelmanager en belde naar Hessel Lubbers, de eigenaar van hun bedrijf slaapXpert, waar hun bedrijf onder valt. Monique: ‘De knoop was snel doorgehakt, want ik kreeg direct als antwoord: “Regel een degelijke Hästens, deze mensen hebben juist nú, tijdens deze zware coronaperiode, een heel comfortabel bed nodig!” Zo gezegd, zo gedaan. Wij wensen het hele team veel slaapplezier in hun mooie Hästens bed!’
Marjon Smit: ‘Wij zijn heel blij met dit fantastische geschenk. We hebben het bed direct in gebruik genomen en mijn collega heeft al lekker kunnen slapen, ook al was het maar eventjes. Bedankt Hästens Store Utrecht!’