Onder de eigen naam Novice heropent Leerhotel Het Klooster uit Amersfoort medio april haar restaurant gebaseerd op het ‘Dutch Cuisine Concept’. Op deze unieke plek trainen studenten van diverse leerniveaus en studiejaren hun praktische vaardigheden. Leren door te doen, terwijl gasten genieten van een kop koffie, lunch of diner.
Intens Communicatie en Reclame ontwikkelde voor zowel het Leerhotel als restaurant Novice een volledig nieuwe huisstijl. De eigentijdse uitstraling van de website en van het interieur sluit aan op de plannen van Het Klooster voor de komende jaren. Het Leerhotel heeft de ambitie om een toonaangevend congrescentrum te zijn met als kernwaardes scholing, creatie en verbinding.
‘Ook met de komst van Peter Ingels als nieuwe General Manager van Leerhotel Het Klooster, zet de organisatie een belangrijke stap’, besluit Bert van Wede, Directeur Onderwijs in Bedrijf bij MBO Amersfoort. ‘Peter heeft zeer ruime ervaring als hotelier. De laatste 2 jaar was Peter vestigingsdirecteur van het EuroCollege te Rotterdam.’
Van links naar rechts:
Jasper Leene (Intens Reclame en Communicatie), Bert van Wede (MBO Amersfoort) en Peter Ingels (Leerhotel Het Klooster).