Pimp your ride
In de afgelopen twee jaar organiseerde Zeeuw & Zeeuw Ford Schoonhoven acties om de lokale sportverenigingen en horeca te ondersteunen. Dat was een groot succes. Daarom is het nu tijd voor een nieuwe actie: Pimp your ride. Met deze actie wint iedereen die een auto aanschaft bij de Forddealer een mooie prijs. Vestingsmanager Jeroen de Pater, die al 21 jaar werkzaam is bij het bedrijf, vertelt er meer over.
Zeeuw & Zeeuw “Maakt je blij!”. Dat is de slogan van de landelijke dealergroep. Jeroen: ‘Het kopen van een auto is een grote investering. Het is een spannend maar vooral een ontzettend leuk proces. Wij willen er een feestje van maken voor onze klanten. Ons doel is dat klanten met een goed gevoel binnenstappen én wegrijden in hun nieuwe auto.’ Om dat te bereiken, heeft Zeeuw & Zeeuw vijf kernwaarden. ‘We zijn betrokken, onderscheidend, deskundig, ambitieus en geïnteresseerd. Met de nieuwe Pimp your ride-actie brengen we deze kernwaarden onder de aandacht door er prijzen aan te koppelen. Iedere koper mag aan het welbekende Rad van Fortuin, waar al onze kernwaarden op staan, draaien.’
Betrokken
De Forddealer is al sinds 1924 een begrip in Schoonhoven en omgeving. ‘We zijn lokaal betrokken,’ vertelt Jeroen. ‘Veel mensen kennen ons, en andersom. Onze vorige acties waren gericht op lokale ondernemingen. Nu trekken we het iets breder, want we zijn ook betrokken bij de maatschappij. Daarom is de prijs die bij deze kernwaarde hoort een donatie van honderd euro aan een van onze goede doelen.’
Onderscheidend
Zeeuw & Zeeuw onderscheidt zich door een totaalpakket aan te bieden. ‘We hebben een eigen leasemaatschappij en verzekeringen, en we verzorgen bijvoorbeeld ook laadpalen voor elektrische auto’s en de installatie ervan. En wil iemand bedrijfsreclame of striping op de auto? Dat doen we via Z-Signing ook zelf. Zo hoeven klanten nooit meer een andere partij in te schakelen, maar kunnen ze alles via ons regelen.’ De prijs die aansluit bij het onderscheidende vermogen is een designpakket ter waarde van 250 euro via Z-Signing.
Deskundig
Alle medewerkers bij Zeeuw & Zeeuw zijn deskundig. ‘Dat is voor ons ontzettend belangrijk. We willen dat onze klanten een heldere uitleg én demonstratie krijgen van de mogelijkheden. Er zit tegenwoordig zoveel technologie in een auto. Op papier zegt dat niks. Je snapt pas echt wat dat inhoudt als je het zelf ziet en ervaart.’ Om de deskundigheid van verkoopadviseurs te blijven ontwikkelen, is er de ZZ Top-Academy. Dit is een opleidingstraject waarin wekelijks een onderwerp wordt behandeld. Als je het rad op de deskundigheid van Zeeuw & Zeeuw Ford Schoonhoven draait, krijg je een gratis waxoyl behandeling om je gloednieuwe auto beter te beschermen.
Ambitieus
‘Wij zijn ambitieus. We willen altijd de beste zijn en nóg beter worden. Dat doen we door te blijven innoveren. De automotive bedrijfstak is volop in beweging. Wij bewegen mee en zorgen dat we altijd vooroplopen. Om onze klanten uit te dagen om zelf ook ambitieus te zijn, hoort bij deze kernwaarde een sporttegoed van honderd euro.’
Geïnteresseerd
Voor Jeroen en zijn collega’s ligt goed communiceren en oprechte interesse tonen in hun natuur. ‘Ik wil meer weten van de klant. Wie ben je en waar ben je naar op zoek? En waarom ben je daarnaar op zoek? Alleen als we de klant echt leren kennen, kunnen we weten welke auto bij iemand past. Zo kunnen we tot een goed advies komen en voelt de klant zich gehoord.’ Kopers bij wie het rad op geïnteresseerd terechtkomt, winnen een dinerbon ter waarde van honderd euro.
En de hoofdprijs? Dat is een complete carwrap, om zo je eigen droomauto te creëren. Ook online kunnen klanten aan een rad draaien om zo kans te maken op mooie prijzen, zoals een Apple iPad Air of een SnowWorld-arrangement. Jeroen: ‘We hopen dat we met deze nieuwe actie onze klanten nog blijer kunnen maken dan we al doen.’