Op donderdag 25 mei aanstaande onthult het Utrechtse CitySense haar nieuwe locatieconcept: FOCUS ON.OFF. Dat gebeurt tijdens het tienjarig jubileumevent. Na een jaar aan voorbereiding wordt de re-styling en re-branding van de evenementenlocatie CitySense met het grote publiek gedeeld. Initiatiefnemer Dimitri Chalos brengt het gedachtegoed, “we add sense to your story”, van hem en zijn team hiermee tot leven.
Op donderdag 25 mei aanstaande onthult het Utrechtse CitySense haar nieuwe locatieconcept: FOCUS ON.OFF. Dat gebeurt tijdens het tienjarig jubileumevent. Na een jaar aan voorbereiding wordt de re-styling en re-branding van de evenementenlocatie CitySense met het grote publiek gedeeld. Initiatiefnemer Dimitri Chalos brengt het gedachtegoed, “we add sense to your story”, van hem en zijn team hiermee tot leven.
CitySense, gelegen aan de St. Jacobsstraat in Utrecht, opent vanaf 15:30 haar deuren voor de openbare kick-off met aansluitend een besloten jubileumfeest. Geïnteresseerde kunnen het middagprogramma van 15:30 tot 17:30 uur vrijblijvend bijwonen.
Na tien jaar spraakmakende events voor uiteenlopende opdrachtgevers was het in 2022 tijd het oude concept van CitySense onder de loep te nemen. Tijdens een brainstorm- en strategiesessie ontstond de vernieuwde positionering en het eventconcept van CitySense: FOCUS ON.OFF. Hiermee wordt een extra dimensie toegevoegd aan de al multifunctionele locatie, inzetbaar voor met name zakelijke events en groepen tot 350 personen.
Er wordt verdieping aangebracht in het gedachtegoed waar CitySense haar bestaansrecht aan ontleent. Zo ontstaat het nieuwe concept én de pay-off waarin alles samenkomt: “We add sense to your story”.
Dimitri vertelt: ‘Wij verhuren al jaren niet meer “gewoon” vierkante meters. Waar nodig nemen we de hele organisatie uit handen. Maar voor de generaties van nu is veel meer nodig, zo zien wij. Die worden overspoeld met prikkels, to-do lijstjes en hoge verwachtingen. Met alle gevolgen van dien. In een wereld waar triggers ons om de oren vliegen en we continue worden weggehaald bij wat belangrijk is, draaien wij het om; negatieve triggers zoals afleiding van buitenaf worden geëlimineerd en positieve triggers in de vorm van gimmicks en entertainment worden op een speelse en subtiele manier toegevoegd. Hiermee wordt een omgeving gecreëerd waar men bewust kan “zijn” en waar momenten van focus en ontspanning in balans zijn.’
Wil jij het nieuwe CitySense ervaren en de onthulling bijwonen? Meld je aan voor de kick-off op donderdag 25 mei bij CitySense in Utrecht. Stuur een e-mail naar jubileum@citysense-utrecht.nl om je aan te melden.
In de komende zomereditie van OnderNamen Utrecht lees je een uitgebreid interview met Dimitri.