fbpx
Zoeken
Onze Uitgevers
Rosanne Zijerveld-Bader
Nick van Baaren
Max Brandt

Leerdam maakt kennis met Infozuil

Na Hoef en Haag en Vianen staan er binnen de gemeente Vijfheerenlanden nu ook schermen van Infozuil Nederland in Leerdam. Op drie mooie plekken in de stad zijn sinds april Infozuilen te zien. Daarmee verstevigt het bedrijf de dekking én advertentiemogelijkheden in Vijfheerenlanden.

Infozuil Nederland spreidt zich als een olievlek uit over Vijfheerenlanden. Bedrijven in Vianen hebben al een aantal jaren de mogelijkheid om op de mooie schermen van Infozuil te adverteren, sinds kort is daar Leerdam bijgekomen. En eind 2024 wordt ook Lexmond aan dit lijstje toegevoegd. Het wachten is hier nog op de aanleg van de stroomvoorziening. ‘We hebben inmiddels een mooie dekking in Vijfheerenlanden’, zegt accountmanager Ingeborg Stuip. ‘Voor ondernemers is het ook interessant om een groot bereik te creëren door het adverteren te spreiden over meerdere locaties.’

Flexibel contract

In Leerdam zijn drie ledschermen van 2,5 vierkante meter groot te vinden op de Koningin Emmalaan, de Schaikseweg en de Zuid-Hollandweg. ‘Je kan op drie manieren Leerdam inrijden en op al deze routes staat een scherm van ons’, aldus Ingeborg. ‘Het zijn dus echte A-locaties.’ Op de schermen adverteren diverse ondernemers uit de regio, van de plaatselijke opticien tot het tuincentrum uit een stad of dorp verderop. ‘Dat is het voordeel van Infozuil: je zit niet vast aan een vijfjarencontract. Ook als je kortdurend wil adverteren – bijvoorbeeld omdat je een speciale aanbieding of een openstaande vacature hebt – kun je bij ons een contract afsluiten en dit een boost geven. Heel flexibel. Om een leuk voorbeeld te geven: onlangs plaatste een middelbare school in Leerdam een felicitatieboodschap voor haar geslaagde leerlingen op het scherm. Dat blijft er dan een week of twee opstaan. Het is toch mooi dat ook organisaties en bedrijven met een kleiner marketingbudget de kans krijgen om op te vallen?’

Ingeborg werk inmiddels ruim anderhalf jaar als accountmanager bij Infozuil, en dat bevalt haar goed. ‘In het begin ben je natuurlijk heel druk met het leggen van contacten. Inmiddels heb ik mijn draai aardig gevonden en heb ik veel warme contacten. Mijn ervaring is dat als mensen je eenmaal kennen, het contact goed blijft en ze ook je klant blijven. Het is leuk om van je vaste klanten in bijvoorbeeld Vianen te horen dat ze blij zijn met de uitbreiding naar Leerdam, zodat ze ook daar hun boodschap kunnen ventileren.’

‘Digitale buitenreclame versterkt de mobile search op Google’

Kracht van herhaling

De kracht van herhaling, dat is wat je bereikt met een campagne bij Infozuil. ‘Doordat de advertentie voor een bepaalde periode voorbij komt, zorg je ervoor dat mensen jouw logo en naam op hun netvlies hebben. Uit onderzoek is ook nog eens gebleken dat digitale buitenreclame  de mobile search op Google versterkt. Stel; iemand rijdt elke dag langs ons scherm en ziet daar regelmatig de advertentie van een keukenfabrikant. Als dan het moment aanbreekt dat hij een nieuwe keuken wil, zal hij bij een eventuele research via Google de naam van het bedrijf herkennen en dit wekt vertrouwen. Het voordeel van een advertentie op een scherm is bovendien dat je hem niet weg kunt swipen of door kunt scrollen. Voorbijgangers zien de boodschap heel bewust.’ Buiten al deze praktische voordelen, wil Ingeborg ondernemers gewoon graag helpen. ‘Ik maak mensen graag blij met wat wij te bieden hebben. Als we in gesprek gaan over de mogelijkheden, denk ik indien gewenst ook altijd met ze mee over de invulling van de advertentie. Mijn advies? Less is more. Kies voor een goede afbeelding, een mooie kleur en niet te veel tekst.’

 

www.infozuilnederland.nl

OntwikkelingenCommunicatie & MediaMarketingLekstroom