Elke dag gastvrij zijn en optimale service leveren, dat is waar de teams van Hooftman Autobedrijven zich voortdurend voor inzetten. Door de mens centraal te stellen, kwaliteit te leveren en te zorgen dat alle data op orde is. Dit is over heel 2023 genomen door Volvo Car Nederland beloond met maar liefst drie Customer Satisfaction Awards. Team Waddinxveen, Schoonhoven en Woerden behoren hiermee tot een selecte groep Volvo-dealers, die zich heeft onderscheiden op de premium klantervaring die Volvo biedt op sales en service.
Ivor en Martine Hooftman, directie van Hooftman Autobedrijven: ‘Het hele jaar werken we met passie aan de beste ervaring en service voor onze klanten. Deze Volvo-award maakt ons trots en is, naast de hoge klanttevredenheidsscores, de beloning voor de inzet van de teams. Dit geldt ook voor onze vestiging in Alphen aan den Rijn, die nét niet in de prijzen is gevallen. Ook in 2024 staan onze teams weer voor onze klanten klaar en zorgen we met elkaar voor een premium klantervaring.
‘Volvo streeft niet alleen naar optimale verkeersveiligheid, duurzaamheid en een zorgeloze rijervaring, maar ook naar de hoogste klanttevredenheid. Als premium merk wil Volvo Car Nederland met het eigen Award-programma voor dealers voortdurend bijdragen aan het verbeteren van klantervaringen bij de Nederlandse Volvo-dealers. Alleen samen met de Volvo-dealers kan Volvo ervoor zorgen dat alle schakels uit het verkoop- en serviceproces vlekkeloos verlopen. Nu en in de toekomst, om optimaal in verbinding met (toekomstige) Volvo rijders te kunnen zijn.’