Zoeken
Onze Uitgevers
Rosanne Zijerveld-Bader
Nick van Baaren
Marlon de Jager-Wessel
BUNNIK BRAND PROMOTION UIT SOEST ONTWERPT OP MAAT GEMAAKTE COFFEE CORNER BIJ THE DUTCH
15 juli 2021 | 1 minuten lezen

In opdracht van Nespresso Professional en golfbaan The Dutch heeft Constantijn Meijer, eigenaar van Bunnik Brand Promotion, de coffee corner bij de golfclub ontworpen. Uitgangspunt was een sfeervolle ontvangstruimte te creëren voorzien van een coffee corner.

De wensen, materialen en uitvoering werden aan de hand van een impressie- en detailtekening besproken. Een op maat gemaakte praktische coffeebar met een professionele Nespresso koffiemachine, dat was de wens. De XL visual rechts van de coffeebar maakt het geheel af. Deze XL visual is geprint op textieldoek, geplaatst in frame en voorzien van ledverlichting. Door een mix van eikenhout en zwarte accenten te gebruiken heeft deze ruimte een warme en strakke uitstraling gekregen.

Naast de coffeebar en statafel met barkrukken is de ruimte voorzien van een receptiemeubel waar de golfers zich melden. Onder het genot van een kopje koffie starten golfers in de sfeervolle startersruimte.

OntwikkelingenGroothandelRetail (groothandel)Amersfoort