‘De lente is het ideale moment om te kijken: bloeit je eigen business ook?’
Heb jij al met WAUW kennisgemaakt? De full-service digital agency deelt namelijk graag haar kennis met ondernemers in de regio Amersfoort. Let maar op: de aankomende periode zal je WAUW veel tegenkomen op evenementen én diverse online kanalen. Het doel? Met slimme marketing maximaal resultaat behalen voor mkb-bedrijven. Want er is nog zoveel te winnen. Hoogste tijd voor een eerste kennismaking.
Lente, een mooie periode! Dat voelt zeker zo voor het team van WAUW. Met frisse energie gaan de specialisten op het gebied van online marketing, design en development de regio in om bedrijven verder te helpen. Met vijftien jaar ervaring op de teller is WAUW al lang en breed een gevestigde full-service digital agency. Sinds twee jaar is het kantoor gevestigd in De Nieuwe Stad. ‘Wij koesteren onze Harderwijkse roots, maar zijn ook helemaal op onze plek in de regio Amersfoort’, vertelt Niels van Vliet, bij WAUW verantwoordelijk voor sales. ‘We merken dat onze werkwijze ook hier heel goed past. Doelen stellen, ervoor gaan én ze halen. Wij helpen onze klanten die route af te leggen. Simpel en pragmatisch. Wij verwachten veel van onszelf, daar zijn onze klanten bij gebaat.’
Verbluffend resultaat
De naam verraadt het al: WAUW gaat voor een verbluffend resultaat, elke keer weer. Niels: ‘We zorgen voor een WAUW-gevoel. Marketing is soms een ongrijpbare dienst. Dat komt voor een deel omdat er weinig onderzoek wordt gedaan naar de resultaten van je inspanningen op dat gebied. Wij kunnen daar goed bij helpen. Wat is nu het effect als je bepaalde tools wel of niet gaat inzetten? Daar sparren we over in heldere taal. De klant kan duidelijkheid verwachten. We zijn recht door zee en altijd eerlijk.’
Ook fijn: klanten hebben één aanspreekpunt voor alle expertises die WAUW in huis heeft. Dat zijn er namelijk nogal wat. WAUW heeft zich ontwikkeld tot een full-service digital agency met meer dan dertig specialisten, van strategen tot designers en van marketeers tot developers. Dat betekent dat het bedrijf werkelijk alle online en offline marketing-activiteiten kan verzorgen. Niels: ‘Wij verbinden strategie, online marketing, creatie, design en development om altijd het maximale resultaat te behalen en écht impact te maken.’
Route naar succes
Meten is weten, vinden ze bij WAUW. Niels: ‘Gissen is missen, gokken is dokken. Zéker in marketing. Views zijn leuk, hoe lang kijken mensen? En tot welke acties leidt dat? Wat je inzet moet bijdragen aan je doel. Wij kijken wat je business nodig heeft, wat het middel is om je doel te bereiken en welke technologie nodig is om daarmee te werken. Vervolgens werken we met een dashboard waarop klanten kunnen zien hoeveel traffic ze hebben, waar die vandaan komt, hoeveel volgers erbij komen en ga zo maar door. Continu kunnen klanten meten: zitten we op de lijn van onze doelstelling?’ Voor elk doel is er een andere route. WAUW kent de wegen naar succes. ‘Anders blijft het bij een wens’, zegt Niels. Online veiligheid is een onderwerp dat meer en meer speelt, ook in de werkzaamheden van de specialisten van WAUW. ‘De consument moet digitaal veilig zijn. Wij helpen onze klanten daarbij. We brengen bijvoorbeeld de legacy in kaart: oude systemen die niet meer ge-update worden, want die vormen een risico. Wij werken volgens de nieuwste technologieën en kunnen een veilige webshop bouwen, maar uiteindelijk zit de grootste uitdaging intern bij de klantorganisatie zelf. Als een medewerker op een verkeerde link klikt gaat het alsnog mis.’
Kennissessies
Er is online veel te winnen bij bedrijven, zeker ook op marketinggebied. Daarom staat het team van WAUW te popelen om kennis te delen met het mkb(+) in de regio. Ook binnen het netwerk van OnderNamen neemt de digital agency de komende tijd een actieve rol aan, vertelt Niels. ‘Wij geloven in regionaal zakendoen door er te zijn. We willen ons laten zien als kennispartij en gaan interessante kennissessies houden, zowel online als op netwerkbijeenkomsten. Ik zou zeggen: haak vooral aan.’ Dit lenteseizoen is het ideale moment, voegt Niels daaraan toe. ‘Ik heb de krokusjes al zien opkomen. Dat is altijd een mooi moment om te kijken: bloeit je eigen business nu ook? Het eerste kwartaal zit erop, tijd om te meten. Je hebt de fundering eind vorig jaar gelegd, werpt dat zijn vruchten af? Waar sta je ten opzichte van je doelstellingen? Als dat nog niet helemaal met elkaar matcht, dan sparren we graag met je om bij te sturen.’ Hij zet zijn woorden kracht bij met een uitnodigende oproep: ‘De eerste tien bedrijven die zich bij ons melden voor een strategische sessie helpen we graag vrijblijvend op weg. Wij vinden het leuk om die puzzel te leggen en dragen graag bij aan het succes van andere organisaties.’