fbpx
Zoeken
Onze Uitgevers
Rosanne Zijerveld-Bader
Nick van Baaren
Max Brandt
NIEUW: DISPLAYDIGITAAL
16 maart 2021 | 1 minuten lezen

DisplayDigitaal is een nieuw product op een bestaande markt, met een geheel nieuwe naam. Opgezet door Roy Vermeulen, bekend van MyMarCom en DigFlexReclame, ligt de focus bij DisplayDigitaal 100% op de retail– en groothandel branche door het creëren van belevingen, beïnvloeden van aankopen en het informeren van bezoekers over (winkel)zaken. 

‘Door gebruik te maken van zeer dunne digitale informatieschermen, van maar 2,2 centimeter dik, nemen de schermen weinig ruimte in, waardoor er geen onnodige verkoopvloeroppervlakte verloren gaat’, vertelt Roy Vermeulen. Daarnaast ligt de volledige regie van het DDi-concept  bij de ondernemer zelf, van beheer tot het aansturen van de gewenste content tot het instellen van de tijd per maand, week , dag of uur om content te tonen. Dat kan vanaf elke pc, laptop of telefoon, via de zelf ontwikkelde en beveiligde CMS. 

VKP Beveiligingstechniek maakt al gebruik van de schermen. Eigenaren Marcel Pronk en Simon van Kempen vertellen: ‘Via het DisplayDigitaal systeem worden bezoekers bij ons op kantoor met een persoonlijke boodschap welkom geheten en naar de juiste vergaderruimte verwezen. Dit alles wordt verzorgd door de receptie en via het gebruiksvriendelijke CMS is alles in een handomdraai geregeld. Daarnaast wordt de mobiele DisplayDigitaal versie ingezet voor presentaties en bij workshops op locatie, om demonstraties over onze producten en diensten te geven.’  

Communicatie & MediaMarketingSigningWoerden